2011. július 7., csütörtök

Sziasztook! :)
Ma jó napunk volt! :)
Jó volt az idő is... :)
Hagytam a kutyikat pihenni meg lustálkodni egészen 5 óráig. Aztán a szomszédommal, de egyben jó barát is, Danival elmentünk egy kisállateledel boltba, ami nem rég nyílt. Vittem Macit is, Bertát azért nem vittem, mert ő nagyon cseles ... Ott voltak a ládában a husik... jajaj! :D
Maci össze vissza szagolgatott a boltban, a boltosnak pedig úgy megtetszett Maci, hogy kérdezte a nevét és percekig simogatta... :D Én meg persze szét néztem Danival, ott nézelődtünk vagy 20 percig   XD
Kiderült hogy nagyon jó kis bolt, tele van játékokkal is , de még olcsó is.
Elvittem a nehezen össze "kuporgatott" 300 forintomat.... És vettem belőle 280 forintért egy  csomag Pedigree-s csont alakú kutyakekszet. Külön féle színekben. De legalább sok van belőle és 3 fele is el lehet törni. Azért vettem, mert tanitgatom a kutyikat... Amúgy tudnak trükköket, de eddig sokat nem mertem nekik tanítani.... -.-"
Amikor haza érkeztünk elmentünk sétálni, persze akkor már csatlakozott hozzánk Berta is, és Dani kutyája is, Maszat. De amikor megyek Bertáért az udvarra, bementem gyorsan szólni anyunak hogy elmentünk sétálni..
És mit látnak szemeim?? Az előszobában a kampón lóg egy fekete kistáska... Amit övre vagy keresztbe kell hordani...Van két fiókja, ami cipzáros, és egy tépőzáras telefontartója. Egyből leszedtem onnan és bele raktam a telefonomat és a csomag jutalom falatot. Később kiderült hogy tesóm kapta mamámtól. :D Mondtam neki hogy ilyet én is kérek... Pont ilyenre vágyok... :D De persze tesóm oda adja nekem amikor éppen szükségem van rá :)
Egyébként jó volt a séta, főleg hogy most a réten le kaszálták a füvet és tudnak futkosni a kutyik :)
Ja és sokat okosodott Maci és Berta, de Maszat is egyaránt :D

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...