2011. július 13., szerda

Séta, játék, és a szénabálák...

Sziasztok!
Ma is, mint mindig, hagytam pihizni a kutyákat este 7-ig. Utána mentünk sétálni, jött Dani és Maszat is.
Amikor oda értünk a lekaszált mezőhöz, Berta elkezdte ugatni az össze bálázott szénát :D  Nem tudta hogy mi is az... :D  Itt egy videó róla: http://www.bloki.hu/wandus/berta/videok/13772/berta?megtekint
Aztán pedig odamentünk a bálákhoz, és megismertettem Bertával, össze vissza szaglászta, egy kicsit félt is tőle:D És el engedtük őket a mezőn, ahol a bálák vannak. Jött a mező tulajdonosa, és meglátta hogy a Maci és én a széna bála tetején pózolunk a kamerába, és oda jött hozzánk kocsival. Mondta, hogy szálljunk le róla, mert tudja hogy a kutyám férges, nincs féregtelenítve.. És azt is mondta hogy bele kerülhet a szénába a féreg és az pedig a nagy állatokba, akik megeszik.. és az a féreg meg is tud nőni 13 méteresre is... Én leszálltam, és mondtam neki, az én kutyámról ne merjen ilyet mondani, negyed évente féregtelenítjük, mindig beoltjuk, rendezett és tiszta!!!És még azt is mondta, hogy menjünk el a mezőről, és máshol játszunk a kutyákkal.. elmentünk.. ős is elment.. mi még azért is vissza mentünk és el engedtük a kutyákat :D:D Ja és még hozzá tettem a mondandómhoz, hogy egy csomó ember erre jön a kutyájával, és el engedik, és még a bálákat is megjelölik a kutyák.. És ez igaz is.. na erre már nem mondott semmit, és elment :DD
És még azért is itt egy kép ;) :D

Aztán pedig tovább mentünk és sétáltunk... Egy hatalmas kört mentünk :D
És  amikor megérkeztünk  a házunkhoz, ittam, a kutyik is. Utána elmentünk megint arra a mezőre videókat csinálni a videóversenyre :D Meg vannak a videók, de még össze kell szerkeszteni őket. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...