2011. július 26., kedd

Zűrös napok

Sziasztok!
Hát bocsi hogy nem írtam, csak teljesen szét vagyok esve.... Meghalt a macskám, mindig sírok...
Voltunk lent uncsiméknál, vittem Macit, bringával mentünk. Nem is mentem gyorsan és még majd nem hogy ő húzott :DD Sprintelt egész végig. :D Amikor megérkeztünk, Macit nem fogadta valami jól a labrador kutyájuk, Lizi, be kellett zárni a kennelbe... meg volt őrülve... erre meg aztán nem számítottam. Macinak adtam egy kis vizet és haza vittem...Utána pedig vissza tekertem újra uncsimék....Aznap halt meg Cirmi :((
Ja és még késő este Berta elfogta az egyik kismacskát, és szerintem csak játékból tette, harapdálta, a szegény kismacska meg keservesen nyávogott... szegény tiszta nyál volt... Kimentem és Bertára egy párszor rácsaptam, nagyon mérges voltam rá... másnap elég kába volt szegény macsek, utána egy nappal elpusztult... :((
Szóval elég zűrös napjaim vannak... De bár van benne jó is, mert augusztusban találkozunk egy blökissel, Szoffyékkal, azaz csak Lilikével a lakótársával. Már nagyon várjuk. :))
Ezer százalék hogy hozok majd képeket, kihagyhatatlan :))
Nem rég volt a születésnapom, a kutyik is kaptak a tortából :DD 

































És itt van pár kép :)










Ennyi lett volna mára! :DD

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...