2011. július 12., kedd

Halihó! :) Bocsi, hogy nem voltunk, csak mostanában elég keveset gépezek, mindig tv-zek és a kutyikkal el vagyok :D  Ja meg amúgy sem történt mostanában semmi velünk...
Hát, ma sokkal jobb idő volt, mint tegnap. Nem volt meleg, se hideg .. Fújt egy kicsit a szél, de legalább nem volt meleg.. Így már reggel fél 10-kor elmentünk sétálni egy körre, de most nem hívtam Danit és Maszatot, mert már olyan rég voltunk hármasban sétálni :)  Amikor oda értünk az erdőhöz, szörnyű látvány volt az egész erdő.. :( A fák kidőlve, gyökerestől kiszakítva,  ágak  hevertek a földön .. :(  kis tócsák is voltak... Azért, mert tegnap este nagy vihar volt, sajnos. Hatalmas szél fújt, az eső is esett, egy kis jég is, ami sikeresen átlyukasztotta a redőnyünket... Villámlott.. nagyon durván.. Dörgött is az ég.. szinte 20-30 centis víz állt az udvarunkon. :( Persze Berta benne fetrengett, ne akart bejönni a házba... Élvezte!  Anyumnak a virágait széjjel kuszálta ez a vihar ...  Nem is volt áram sehol a városunkban, még Debrecenben sem volt annyira. A riasztónk meg mindig bekapcsolt..
Na mindegy, túl vagyunk rajta :D
Nem sokkal a séta után, Dani ki hívott , hogy menjek már el vele az új kisállateledel boltba, mert kinézett a  Maszat kutyájának egy új kék pórázt. Gyorsan hámra tettem Macit, és mentünk is a boltba. Persze én is vettem egy csomag pedigree-s jutalomfalatot, ha már ott voltunk.
Darabokra vágtam, mert Maci nem igen tudná megrágni.. Berta meg persze egybe lenyelné :D

Este felé, olyan 7 óra körül elmentünk újra sétálni, persze akkor már hívtam Danit és Maszatot is. Megint mentünk egy nagy kört... Aztán amikor haza értünk csináltam  képeket, és átismételtük a trükköket.
Ja meg egy újat is tanítok Macinak, a hajol-t, csak félek össze ne keverje a fekszik-kel. :S

Na itt vannak a képek:
Bertára ráraktam a szájkosarát, jaj szegényt úgy megsajnáltam benne :D
Ül !! :D
:)

1 megjegyzés:

Adri írta...

felétek vihar volt?Akkor biztos hogy erre lefelé is jön majd egy kicsi :S:(de kitudja.
Akkor biztos jó volt egy kicsit 3-asban sétálni :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...