2011. július 9., szombat

Hőség, látogatóban Sanyibácsinál :)))

Na helló! :D
Húú, ez a tikkasztó hőség! Annyira rossz! Ma is hagytam pihenni  a kutyikat este fél 8-ig, mert még 7-kor is tiszta meleg van... Nem bírjuk... Ma is kaptak a kutyik vizes pólót  délután 2 óra körül.
Ja amúgy meg este 7-kor átmentünk Sanyi bácsihoz anyuval, ide a sarokra, vettünk tőle krumplit :D
És van két kutyája is, 1 nagy nyuszija+3 kölyke,  és még 2 kisbárány :)
Ameddig Sanyi bácsi össze szedte a krumplit, én addig minden állatkát végig néztem :D
A két kutyus, a kis barna, Vacak-keverék,  a kis foxinak a nevét nem kérdeztem...
A két kis bari... *-*
Az anya nyuszi :D +3 kis kölyke :)












Aztán pedig elmentünk a boltba anyával, de jött velünk Maci és Berta is.
A séta közben megálltunk az egyik rokonunknál, Jucika néninél :D (micsoda nevek)  Anyu beszélgetett vele, én meg hátra mentem Macival megnézni a kutyáját :) Ő egy szuka volt, és nagyon örült Macinak... Csak úgy örült neki a kutyus, hogy ugatott, stb... Maci pedig el ijedt tőle :D

Amikor haza értünk akkor átismételtük a trükköket, már tudnak egy párat, viszont Maci még csak jutalom falatra fekszik le .  És utána jött a jól kiérdemelt játék, fogócskáztunk egy kicsit az udvaron :D
Itt egy kép Bertáról :D
                                                              Retro :DD

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...