2011. július 8., péntek

Halihó ! :)
Ez a nap is jó volt... :D Viszont az idő... kész kánikula van egész nap...:S Ezért kimentem olyan 2 óra körül, és egy nagy pólót bevizeztem Bertának, és belebújtattam. Nagyon örült neki :) És látszott rajta hogy jól esik neki..
De amúgy Maci sem maradt szárazon.. :D  Találtam egy kék csíkos baba pólót :DD Bevizeztem és bele bújtattam... Ő is nagyon felfrissült tőle :)
Aztán pedig hagytam őket pihenni egészen este fél 7-ig ...  És akkor pedig egyből elmentünk sétálni.. Jött Dani is és a kutyija is Maszat. :)Egy nagy erdőben szoktunk sétálni... Na és mit látnak szemeim???? Le kaszálták a réten a hatalmas gazt! :)) Végre tudnak rohangálni a kutyik :))
















Tegnap előtt vettem egy speciális kutyakefét.. Nagyon jó, ma neki láttam a séta után Bertának .. nagyon sok szőre kijött ...

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...