2012. április 28., szombat

Túrázás+pióca??

Sziasztok! :)  Ma voltunk túrázni, igaz meleg volt, de később sajnos nem tudtunk volna menni.. Elmentünk megint Martinka fele be az erdőbe ahol még csak egyszer voltunk. Panna(Deny gazdi) jött velem és ő vitte Bertát. Vittünk vizet magunknak és a kutyiknak is. Amikor megérkeztünk a kis "tóhoz", (ami már sokkal kisebb, és szerintem már a végére tényleg nem lesz belőle semmi) Berta egyből rohant a vízbe, és nagyon meglepődtem, de Maci is. *-*  Mászkáltak benne, Berta még bele is feküdt. :DD Aztán mentünk tovább be az erdőbe, megint sok szépet láttunk. :)) Hosszas séta után odaértünk a nagyobb tóhoz, ahol már kacsák és egyéb madarak, növények vannak. Berta egyből ment bele, Maci is ment volna, de inkább nem engedtem, így ő ott állt a tó szélénél, ahol van egy kis víz. Utána le is feküdt oda. Bertát hívtam magamhoz, jött is, és mentünk tovább. Amikor sétáltunk, Panna észrevett valamit Maci jobb első lábán. Közelebbről megnéztem, és látom hogy egy pióca kapaszkodik a bőrén. :OO  Csodálkoztam is.... nem gondoltam volna..fogtam gyorsan egy falevelet, (mivel más sajnos nem volt és szabad kézzel nem lehet kiszedni mert nyálkás) és kiszedtem onnan a kis dögöt. Vérzett is utána a lába Macinak, de megtöröltem, és utána láttam hogy nem komoly a "seb". Amikor hazaértünk, lefertőtlenítettem. Mik meg nem történnek Macival.. :D
Na de legalább csináltam képeket. :D








Éééés belement! :))



































7 megjegyzés:

Apple™ írta...

Nagyon jók lettek a képek,főleg most Bertáról,olyan széép *-*

Belga juhász Mátravölgyi-Morcos Aszter írta...

Szavaztunk:-)

Zsófi. írta...

micsoda hely!*-* tök jó az a kis tó féleség! és a képeid is nagyon szuperek. nekem a "hosszú" Bertás a kedvencem. annak a színei.♥*-*
szegény Maci.. jobbulást!:)

Vanda írta...

Köszi Nektek! ^^ ♥
Zsófi, esetleg eljöhetnétek ide, tök jól el lennének a kutyik is, autó nincs a közelbe, tök csendes minden, nagy a terület is. ^^ :D

Pepe írta...

Szerencse,hogy nem lett komolyabb baj! Nekem is nagyon tetszenek a képek,gyönyörűek,színesek..perfect! ;)

Zsófi. írta...

Hogy lehet ide kijutni? Merre van?:DD Ha más nem nyáron tuti kimegyünk. ;DD

Vanda írta...

Hát a Vekeri-tóhoz merre mentetek? A sámsoni útról kanyarodtatok le a martinkaira? :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...