2012. április 6., péntek

Csomagot kaptunk, új trükk, képek

Sziasztok! :)
Macival nagyon jól haladunk, minden nap egyre ügyesebb. :) Nagyon szépen beáll, és szép büszkén kocog. :D Azt hiszem menni fog a kiállítás, csak én ne rontsak el semmit...! Valamelyik nap nagyon türelmes voltam, és megtanítottam Macinak a "hopp" trükköt. :D Először két almás kosarat meg egy seprű nyelet leraktam a földre. Szépen átrohant rajta, aztán fokozatosan raktam fel a seprűnyelet az almás kosarakon. :D Először még félt, és át akart alatta bújni, de utána vette a bátorságát és szépen átugrotta. :) Így ment ez addig amíg tökéletesen nem ment. :D Bő 1 óráig ezt gyakoroltuk. Jó, persze nem tökéletesen ment, de aztán másnap le voltam nyűgözve. :) Nagyon szépen átugrotta a parancsszóra, nekifutásból is megy, annyira okos.... :P
Beszéltem apummal skypeon, és mondta, hogy 18-19-e körül megérkezik a fényképezőgépem. :) Csinált is vele képeket, majd lent megnézhetitek a képeket.(Az a kár hogy a blog ront a képek minőségén)
Ma kaptunk egy csomagot az egyik blökis barátunktól, akik majd nyáron jönnek nálunk. :)
Akkor jöjjenek a képek, sziasztok!











































































Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...