2012. április 21., szombat

Megkaptam a fényképezőgépem:)

Sziasztok! Csütörtökön hívott apum, na mondom miért hív ő engem Londonból...Hát mondta hogy itt van előttünk. :O Elpityeredtem, meg minden, rohantam kifele sírva. :D Nagy volt az öröm, senkinek sem mondták el hogy hazajönnek, mindenki úgy tudta hogy majd szeptemberben jönnek haza... :D Nagyon örültünk neki, de már sajnos csütörtökön mennek vissza és majd csak szeptemberben jöhetnek haza az olimpia miatt.... :(( Egyszer csak elővett a táskájából egy tokot.... úúúúú... :D egyből kikaptam a kezéből és kicipzároztam, tádááá, benne a várva várt fényképezőgépem. *-* Mi meg még meg is kérdeztük a postást, hogy mikorra várhatjuk a csomagot apától... :'D ááá.... :D Nagggggggggyon örültem neki, és csodás képeket csinál. Imádooooooooooom. Életem első fényképezőgépe. :)) Ja és ultrakezdő vagyok, szóval ne csodálkozzatok ha nem jók a képek.:D Na ezeket a képeket a géppel csináltam:










































4 megjegyzés:

Kutyáslány írta...

Nagyon szuperek a képek! :) Használd is ki, hogy apukád otthon van végre egy kicsit, én is ritkán látom az enyémet.

CanĐy (GesztGazdi) írta...

Szia!
De jó lehet :)
Szépek a képek! Milyen fajta fényképezőgép? Nagyon jó
minőségben fotóz^^
A 2. fotóversenyemre mindenképp nevezz majd :)
Nyerhettek még egy fejlécet :D

Vanda írta...

Köszi szépen nektek! :)
Kodak Easyshare M522 :) Szerintem is nagyon jól fotóz, szép éles meg minden. :) És persze a fotóverseny elmaradhatatlan. :D

Belga juhász Mátravölgyi-Morcos Aszter írta...

Nagyon szép képeket csináltál, szuper ez a gép. Biztosan sikereid lesznek a fotoversenyen. Szurkolunk!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...