2012. május 1., kedd

Meleg napok, labdázás, esti fotók

Sziasztok! Tegnap nem nagyon volt már kedvem írni, bár nem is tudtam volna sokat mesélni. :D Tegnap napközben kimentem egy párszor lelocsolni a kutyikat langyos vízzel, hogy felfrissüljenek. Nagyon élvezték. Látszott rajtuk hogy jól esik nekik. Este meg szalonnát sütöttünk, és persze Maci meg ott ólálkodott, kunyerált az asztal körül. :D Utána labdáztunk is, és Maci is beszállt a labdázásba! :))) Na hát ritka amikor Maci labdázik. Ma is nagyon meleg volt, napközben megint kimentem leönteni őket vízzel. Este 7 óra körül elmentünk a majálisra, hát mit mondjak, nekem nem jött be. Balássy Betti és Varga Feri volt a sztárvendég. Talán ők jók voltak. :DD Amikor hazajöttünk már sötét volt, na gondoltam egyet és elkezdtem vakuval fotózgatni a kutyikat. :D  fotós blogomba töltöttem fel új képeket, IDE kattintva megnézhetitek őket. Ha majd elérem a 100 megtekintést, akkor berakok egy fejlécet. :D Itt egy pár képnek elég furcsa a minősége, pedig igazából szép tiszták. Na mindegy...Beszéljenek a képek:


Viszem máár!







Vizesen, sárosan :))

Pancsolás után :))



Mr. Nagyúr :)


Nem tudom miért ilyen furcsa a minősége




Ki van ott?



1 megjegyzés:

Pepe írta...

DE jók a képek! :D Na,és a fotós blog,meg is néztem. Az egyik barátnőm is volt a majálison,és mondta, hogy Sámsonban volt,rögtön eszembe jutottatok! :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...