2012. május 29., kedd

Ideje írni :)

Hát gondoltam ideje írni egy bejegyzést, most van mit mesélnem, na meg van 'rengeteg' képem. Múlt héten eljött hozzánk Panna és az apukája. Tök jó volt. :D Beszélgettünk, hülyéskedtünk, gyakoroltuk a trükköket a kutyukkal. Képek is készültek természetesen. Most szombaton elmentünk mamámékhoz busszal. Vittem Macit is természetesen. :)  Szépen ült az ölemben a buszon, kukucskált kifele az ablakon. :) Amikor megérkeztünk, mamám már finom falatokkal várt minket, mint mindig. Amiből persze Maci is kapott... :D  Kapott sok szeretgetést persze ott is. Hazafele meg már autóval jöttünk. Én ültem elöl Macival. Próbáltam képeket csinálni, hát nem lett mindegyik jó. :D

És most mesélnék egy kicsit Bertáról.. Hát sajnos már 3. napja sántít az egyik hátsó lábára, ha megáll akkor meg felhúzza... Masszírozom neki, adunk neki gyulladáscsökkentő és egyben fájdalomcsillapító gyógyszert minden nap. Anyum felhívott 3 debreceni orvost, 2 azt mondta, hogy több röngten kellene, de az nekünk eléggé drága mulatság lenne.. :(
A 3. azt mondta, hogy neki nincs röngtene és hogy gyulladáscsökkentőt kell adnunk neki. De ma anyum összefutott a helyi állatorvossal, mondta a doki, hogy holnap (szerdán) eljön hozzánk olyan 4 óra körül. Kíváncsi vagyok ő mint mond... Aggódunk Bertáért... :(

Tettem be a fotós blogomba új képeket, ha van kedvetek, megnézhetitek őket ITT.
Hát miről tudnék még írni... Több nem jut eszembe.. :D Jöjjenek a képek! ;)




Hancúrozás :D






"gyorsan elviszem a labdát.. :P "

Deny gazdival :)

Hopp :)


Pihi mamáéknál :)

Fáradtan a kocsiban.. :)


Kukucs :D (kár hogy homályos)




Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...