2012. május 13., vasárnap

Holnap doki :(

Hát sziasztok. :)
Régen írtam, igazából nincs is sok mindenről mesélni valóm.. A hét közepétől már sokkal melegebb lett és nem esett az eső sem.. Ki is használtuk a jó időt, mentünk sétálni, játszottunk, stb. Viszont ma elég rossz idő van, fúj a szél, esik az eső és hideg van.. :(  Tegnap behoztam Macit és játszottunk. Régebben írtam, hogy Macinak a szájában van egy "folt", ami ki van "dülledve", és voltunk is vele az állatorvosnál. Mondta a doki, lehet hogy megszúrhatta valami, de ha nőni kezd akkor vigyük vissza és leszedi. Eddig nem nőtt, de tegnap megnéztem, és nőtt meg gennyes is. :(( Holnap (hétfőn) megyünk az állatorvoshoz, és meglátjuk mi lesz. Majd hozom a fejleményeket. Na meg képzeljétek, a facebookon ellopta egy kislány Maci képeit, és összerakta őket, aztán meg a képre ráírta hogy "tomcsika imcsizem". :DDDDDDDDDDDD Na írtam neki üzenetet, és amiket írt nekem, hát nem komplett, tiszta értelmetlen meg hazudozik, hogy az a kutya aki a képen van a barátjáé, és az a neve hogy Boci, utána meg azt mondta hogy az ő kutyája és az a neve hogy Toni, több versenyt is megnyertek, meg a tv-ben is szerepeltek, meg egy csomó baromság. Hát jókat kacagtunk anyummal. :)))))
Berta jól van, továbbra is jó fotóalany, persze Maci mellett! :D  A képeket pedig érdemes kinagyítva megnézni, mert kis méretben elég fura a minőségük... 





























2 megjegyzés:

Zsófi. írta...

Jaj szegény Maci. :( Jobbulást neki, remélem semmi komoly! :)♥
A képek meg nagyon jók. Milyen géppel csinálod őket?

Vanda írta...

Köszi!:)♥ Én is remélem hogy nem lesz semmi komoly baja.
A képeket pedig egy kisgéppel csinálom, nem komoly meg profi, de igyekszem a legjobbakat kihozni belőle. :D Kodak M522 :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...