2012. március 29., csütörtök

Sziasztok! Hamarosan elérjük a 2000 megtekintést! :)) Örülök, hogy ideáig is eljutottunk. :) Köszönöm! :)
És aminek annyira örülök, apukám megvette a fényképezőgépet nekem!!! :)))))))  Április közepe körül küldi el postán, de most nála van, kipróbálja hogy jó-e, mert ha rossz, akkor kicserélik, vagy megjavítják ott Londonban. Alig várom!! :)) Kodak, 14 megapixel, 4x optikai zoom, és vörös színű. Nekem tökéletesen megfelel! Végre leválthatom a telefonom! :))
Lehet, hogy szombaton megyünk Denyékkel kutyasuliba, de még nem biztos. Remélem megyünk! Még az is lehetséges, hogy Macival megyünk kiállításra Debrecenbe 15-én, és be is nevezem, bár még az sem olyan biztos.
Ma voltunk sétálni, jó volt az idő is. Elmentünk a legelőre, és ott dobáltuk a labdát Bertának és Macinak. Hétvégén leégett egy nagy terület, mező, meg fák.. És ott mentünk el, hát nem volt valami szép látvány. Na mindegy... Visszatérve a sétához... Tanítottam egy kicsit a kuttyokat, meg dögönyöztük őket. :D  Berta mint mindig, szorgosan visszahozta a játékot, Maci meg kergette... :D Nem is húzom tovább a mondanivalóm, beszéljenek hát a képek!


















6 megjegyzés:

Zsófi. írta...

Akkor ha találkozunk nem csak én fotózok majd.. :DDD
Jöttök Debrecenbe? Mikor?:DD
És milyen kutyasuliba mentek, milyen ágra? :)

Vanda írta...

Háát igen! :DD Kiállításra most már egyre biztosabb hogy megyünk Debrecenbe április 15-én. :)
Itt a sámsoni úton ahogy elhagyjuk Debrecent, utána egy kicsivel. Ki van írva nagy sárga betűkkel hogy KUTYAKIKÉPZŐ :)
És engedelmességire viszem Macit, bár még első alkalomkor kutya nélkül lehet menni, meg kell nézni hogy mit hogy csinálnak :)

Zsófi. írta...

Április 15-én jövök haza Pestről, szóval nem tudom ki tudunk-e menni.. :/ De nektek sok sikert! :)♥
Ja értem, nem tudom most hirtelen, hogy melyik suli. Mi a neve? Ki a kiképző? Mi is jártunk anno engedelmesre. :) De a kutyasuli mindenképp jó!:DD

Vanda írta...

Húú, pedig jó lenne ha jönnétek.. :P Köszi!!!! :) ♥♥♥
http://www.zornig.hu/traineriskola
itt megtalálod a kutyasuli honlapját ahova menni fogunk. :)

Zsófi. írta...

Remélem majd azért kijutunk, de sajnos nem tudom megígérni.. :S de ha most nem is, majd nyáron találkozunk. :)♥
Megnéztem. Kifejezetten engedelmesre akartok menni? És vizsgázni is akartok majd??:) Sok sikert. :)♥

Vanda írta...

Még most először engedelmesre megyünk, aztán meglátom mi lesz. :)
Barátnőm azt mondta, hogy az engedelmes után agilityznek is.... szóval nem tudom hogy van ez.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...