2012. március 4., vasárnap

Kutya, kutya, kutyaaaaaaaaaaaaaa :)

Sziasztok! :)
Ma voltunk anyukám testvérénél, akinek van 3 kutyája. Szóval el töltöttem az időt, kutyáztam és kutyáztam :D
















Várja a labdát :)




Pofon :DDD

Kis bolond :))


Cuki fej:)



Na dobjad már a labdát!










Nem rég hoztak nekik egy másik kutyát, mert elváltak a gazdái és külön bérházba költöztek. Ezért nem tudták hova rakni Robit a labrador keveréket. Mondta a gazdája hogy fizeti a kajáját, meg minden, elhozta a kutyaházát is neki, ami fűtéses, meg a játékait. Nagyon okos, félénk és kedves kutya :) Biztos hiányzik neki a gazdija:(



















Amikor hazajöttünk elmentünk sétálni, elmentünk a rétig, leültünk a fűbe és fotózgattam, dögönyöztem a kutyikat :D



















Óó ez a fényképezés!









































Hajol:)






























Új kis kacsával :))
















Mosolygóós :)
















Nem rég kaptunk Vivitől(Carti gazditól) Macis és Bertás bilétát, meg én virágos kulcstartót, amit ő csinált! :)



















Remélem tetszenek a képek, igaz hogy nem lettek olyan jók! :D Sziasztok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...