2012. március 8., csütörtök

Megérkezett a medálom, új játék

Sziasztok! :)
Megérkezett a medál, amin Maci feje van megfestve, olyan jóóóó! :))
Kapott Maci a barátnőmtől egy mini "tépőjátékot", azt hittem, hogy nem fog neki tetszeni.. na persze... ahogy meglátta a kezemben le sem vette róla a szemeit, és amikor odaadtam neki egy hatalmasat játszott vele! :)) Ja meg voltunk sétálni és felavattuk az új kabátot is. :D





































Fekszik :D



Ülnek :D

Ismét :)

















Végre egy közös kép :D
















Pacsit :DD
Pacsi :)




























Vettem kemény rágcsákat a kuttyoknak, el voltak velük egy ideig! :))
Csináltam egy képsorozatot Maci rágcsálásáról :D














Hmmm..















És hozok még egy pár képet, hogy ne unatkozzatok! :))
Most miért keltettél fel?

















Csucsu :D

















Reggel van :D



















































         
Nagyúr :D
















         
Éééééén nem csináltam semmit

















Az ablakból fotózva :D
















                   




Az a pofa :D
















2 megjegyzés:

Kutyáslány írta...

Jajj istenem de édes Macika a képeken! :)) Berta kicsit visszafogottabbnak tűnik kép alapján, mint ő.:)) Nagyon nagyon szépek! Simi nekik!

Vanda írta...

Köszi szépen, átadom a simiket nekik! :)) Hát igen, Berta nem szereti ha fotózzák, mindig vagy el fordul, vagy elrohan, most jutifalattal próbáltam fotózni, és ezek szerint sikerült, csak nem nagyon lelkesedett a drága :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...