2012. március 25., vasárnap

Vizes kaland

Sziasztok! :) Ma nagyon meleg van, és gondoltam, el kellene menni úsztatni a kutyikat egy kicsit, amúgy sem csináltak semmit, csak punnyadtak... Hívtam Danit, ő meg hozta Stafit. Amikor megérkeztünk a kis "tóhoz", (ami nyáron sokkal nagyobb volt, de most meglepően elég kicsi) Berta és Stafi egyből rohantak a vízbe. Én pedig gondoskodtam a labdáról is persze. Dobáltuk nekik a vízbe, versenyeztek, hogy ki kapja el hamarabb. :)) Szorgalmasan mindig visszahozták. Macika is belemerészkedett a vízbe, csodálkoztam is...A parton pedig mindig játszottak, kergették egymást Stafival. Szóval mindenki csurom víz volt, még mi is, mert mindig mellettünk rázták meg magukat a kuttyok. :)))
Nézzétek meg ezt a szerkesztett videót a vizes kalandról:

1 megjegyzés:

Kutyáslány írta...

Jajj, hát nagyon aranyosak! Látszik mennyire élvezték a napot, a futkározást, a vizet.:))
Az ilyeneket mi is nagyon szeretjük, csatlakoztunk volna szívesen hozzátok! :))
Berta a hempikkel, Maci a nagy kergetőzésekkel... nagyon cukik!!! :)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...