2012. február 21., kedd

Tavaszodik... Vedlés? Na ne!

Sziasztok! :) 
Ahogy ígértem többet leszek, és többet foglalkozok a bloggal. Hát ez sikerült, és egész nap ezen a blogon lógok, most már nagyon foglalkoztat és szeretem :)  

Kezd tavaszodni, olvad a hó, minden tiszta latyak, sár, és így a kuttyok is sárosak. Utálom. De egyébként nagyon jó idő van, süt a nap, a kuttyok napoznak, Maci meg vedlik, egyre jobban, a ruháim tiszta szőrösek, a kinti házában a szőnyeg is, a benti plédje is, minden. :(
Mivel már olvad a hó, a játékok is előkerülnek lassan, és Berta újra viszi magával mindenhova az udvaron :) Olyan aranyos :) De még mindig élvezi a havat, fetreng benne, meg minden :)
Miután bejöttünk, Macika neki állt játszani a játék oroszlánjával amit Bugsytól kapott, én meg persze csináltam egy pár képet is, majd nézzétek meg :)
A hóemberünk sajnos már kezd olvadni, a feje le is esett :D  Tavaly több ideig bírta a hóemberünk :)
Most pedig hozok egy pár képet a mai napról, hogy ne unatkozzatok :)



Óóó ne máár... reggel van...




Már várom a nyarat! :)



Napozok a teraszon :)



Ki kell élvezni a napsütést :)




Játék az oroszlánommal :)






Én nem csináltam semmit! :)





Rumlit csináltam :P














Ez is el fér a számban! :)



Mikor dobod már a labdát?

5 megjegyzés:

Zsófi. írta...

nagyon jók a képek.*-* nagyon édes. :)
itt is minden tiszta latyak.. :S
amúgy köszi, a te blogod is nagyon szuper! ;DD
ennyire közel laktok?:DD

Vanda írta...

Köszi szépen *-* <3
Igen közeeeel, nagyon közeeeeeeeeeeel :D Nyáron talizhatnánk! :)

Kutyáslány írta...

Szuperek lettek az új képeitek, nagyon szépek a kutyusok! :) Csak így tovább! :)) Mindig jövök olvasgatni!

Zsófi. írta...

nincs mit. :3♥
Na de jó! Nagyon szívesen! :DD Majd ha jó neked írj nyugodtan én szinte bármikor ráérek.. ;DD

Vanda írta...

Oké! Majd mindenképp akkor kellene, amikor jó idő lesz! :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...