2012. február 24., péntek

Festészet :))

Sziasztok! :)
Képzeljétek, ma Macival festettünk. Lehet egy kicsit furcsán hangzik, hiszen egy kutya hogyan tudna festeni. :D
Mi teljesen más "technikával" dolgoztunk :D Temperába mártottam Maci mancsát,  aztán egy lapra rányomtam, és így születtek "festékmancsok" :D Macinak nem nagyon tetszett hogy mindig bele mártottam a tappancsát a festékbe, aztán meg le is mostam őket  :D De szerintem nagyon jó lett, tiszta művészi :D Sajnos nem csináltunk sokat, mert a művész duzzogott :))










Írjátok meg megjegyzésbe hogy melyik tetszik Nektek a legjobban! :D

1 megjegyzés:

Pepe írta...

Gyönyörű!!Nagyon jó lett!Maci te egy művész vagy!^^Picasso is megirigyelne lehet..:DD.Nekem mindegyik tetszik,de a kék és a fekete jön be nagyon.:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...