2012. február 25., szombat

Túra

Sziasztok! :)
Ma nagyon jó idő van, süt a nap, és már alig van hó. De sajnos még mindig sár és latyak van. Elmentünk sétálni, mivel már elég régen voltunk a réten meg Martinkánál is. Jött velünk Dani és a kutyája Stafi :) Azt terveztük, hogy csak egy kört megyünk, de elmentünk a Martinkai réthez, a kis tóhoz amiben nyáron úsztattuk a kutyákat, meg egy csomó helyre, ahol még nem is voltunk. Tehát a sétából túra lett. :) Csináltam egy pár képet, de azok sem valami jók, inkább gyönyörködtünk a tájban és a természetben :)

 

Stafika :) 







































A kis tó.... hát ötször nagyobb volt...













Aztán pedig amikor hazajöttünk, csináltam egy pár képet :D







Nose :DD

2 megjegyzés:

Zsófi. írta...

ezek a képek hol készültek? nagyon jóóók!*-*
és van a közelben egy tó ahol lehet a kutyákat úsztatni?*-* komolyan? tavaly egész nyáron kerestem, de nem találtam. :S és milyen? fokozatosan mélyül? ááá. el akarok menni majd oda is. :DD
bocsi a sok kérdésemért. xDD

Vanda írta...

Felénk közel van egy hatalmas nagy terület, ahol rétek, kis tavak, nádasok, hatalmas erdők vannak :)Gyönyörűűűűűűű! :) Martinka után van, Debrcenhez 5 perc kocsival ;) Az a legjobb kövesút, sehol egy bucka, semmi... Ahogy elhagyjuk Martinkát egyből ott van az a nagy terület.. vagy minek is nevezzem hiszen hatalmas, ameddig csak a szem ellát erdők, minden van ott :D Igen sok tó van, de azért azt nem mondanám hogy kifejezetten kutyáknak való, de persze természetesen bele lehet menni, még mi is belementünk :D Nyáron nekem a derekamig ért a legmélyebb ponton, én meg 163 vagyok szóval tökéletes, imádják a kutyák :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...