2012. december 22., szombat

Kiállítás és szülinap

Itt vagyok! Élek! Túléltem a világvégét! :DDDD Hát irgum- burgum nekem :O Bocsánat, hogy nem jöttem, de igazából olyan sok mindent nem tudtam volna veletek megosztani, meg kedvem se volt rá. ><  És mondom megint, már nem is csodálkozok, ha senki se követ minket. :/ De most azért remélhetőleg van mesélni valóm. :D Na hát először is.. Elromlott a fényképezőgépem. -.- Eléggé zavar, de nemsoká megcsináltatjuk.. Jól vagyunk, minden okés a kuttyokkal is. :) Na és mesélnék az október 27-i kutyakiállításról, mert ugyebár lusta voltam írni. Az idő az elég rossz volt, esett az eső is, de amikor sorra kerültünk, akkor elállt. :P  Jött anyummal és velem két barátnőm is, szóval jó volt a szurkolótábor. xDD
Először a bíró végignézte közelebbről a kuttyokat, mi utolsóként kerültünk sorra, mivel Maci volt a legkisebb közülük. :DDD Aztán futni kellett egy kört, és jött az eredményhirdetés. a Legkisebb kutyákat, külön csoportba osztották, az 3 kutya volt Macival együtt.  Aztán még futnunk kellett egy kört a két kicsi kutyával.
Tehát a III. helyezett Maci uraság lett (tapsvihaaaar), a második egy kajlafülű fehér kutya, az első a legkeverékebb kutya. A többi 5 kutya közül pedig egy olyan kutya lett az első, aki tök úgy nézett ki mint Berta, csak kicsibe. :DD Na szóval én nagyon büszke voltam Macira, nagyon ügyes volt, szerintem ő kocogott a legszebben, olyan szépen emelgette a lábait, meg végig szemkontaktus volt köztünk. <3 Kapott szép serleget, érmet, szalagot. :)

Nem rég lett 3 éves Macika, csináltam neki tortát ahogy illik, kapott egy csomag jutalomfalatot meg egy plüssöt, amivel most is játszik. :D
Hát ennyi lett volna az én kis bejegyzésem, mutatom a képeket. :)
Ja és Mindenkinek Kellemes Ünnepeket kívánunk :)


Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...