2012. október 12., péntek

Szeptember 15. Kutyakiállítás

Háát már 1 hónapja nem írtam bejegyzést és így nem is csodálkozok azon, ha már nem is követ minket senki.. De most itt vagyok, jöttem mesélni. :) Na hát hol is kezdjem.. :D Nem rég megérkezett a medálom, amin Maci és Berta van. Lamitól kaptam ajándékba, itt is köszönöm. <3 Annyira tetszik, mindig rajtam van. ^^ Majd mutatok róla képet is. :) Na meg megérkezett a 3 méteres flexi póráz is, ami nagyon gagyi... Már az első használatnál elszakadt, recseg, ropog, és még sok más problémája van... Pénzkidobás volt az egész... -.- Többet se rendelek ilyesféle cuccot a netről..  Na de van jó vége is ennek a pórázos dolognak. :D Még a jó múltkorában elvittem Macit sétálni a városba és találkoztam az egyik barátnőmmel, aki adott nekünk egy zöld színű 5 méteres flexi pórázt, ami már nem olyan gagyi mint amit én rendeltem.. :D Mondjuk az biztos nem 800 ft volt... xD Az tényleg nagyon jó, semmi baja sincs, pedig volt használva és már régi is. :D

Szeptember 15-én szombaton meg kiállításon voltunk. ^^ Itt volt Hajdúsámson mellett egy Oncsa nevű faluban. :D Most Bertát vittem, úgy gondoltam, hogy ideje kipróbálni vele is egy kiállítást. :)  Bringával mentünk, Berta mellettem futott. :) Volt sok kutya, körülbelül 15-20. Azt hittem pedig, hogy nem lesz valami nagy szám, de tök jó volt, debreceniek voltak a bírók akik kutyákkal foglalkoznak. :) Na meg nagy ajándékcsomagok vártak gazdára. :) Berta nagyon jól szerepelt, nagyon tetszett a bíróknak, csak jót mondtak rá. :) Ő volt a legnyugodtabb kutya, hiába voltak mellettünk mind a két oldalon agresszív, ugatós, neveletlen kutyák.  Amúgy nem is értem, miért hoznak kiállításra ilyen kutyákat... Bertát is majdnem megharapta az egyik, a csávó meg még engedte is, nem is fogta kicsire a pórázt. -.-  De a bírók ki is zárták őket. Amíg vártuk az eredményt, egy csomóan fotóztak minket. :$ :D Odajött hozzánk egy kisfiú, elkezdte simogatni Bertát, Berta meg lefeküdt a földre, és elkezdett ott mindenki előtt hemperegni a fűben :D  Tehát az első helyezett egy kis francia bulldog lett, emlékszem, ők ott voltak a debreceni kiállításon is. :) A második helyezett egy Bordeauxi dog lett, a harmadik helyezettet pedig találjátok ki hogy ki lett... :P Hát az én Bertuskám ^^  Kaptunk egy ajándékcsomagot, amiben egy 3 kilós táp volt, egy csomag jutalomfalat, egy kutyakonzerv és egy lila-fehér színű sípolós frisbee. :) Nagyon örültem, nagyon ügyes volt Berta, csak úgy tagadt a mellkasom a büszkeségtől. :$ :DD Viszont azt bánom, hogy Macit nem vittem, lett volna szerintem neki is esélye, mert majdnem mindegyik kutya kapott ajándékot, meg minden.. Na mindegy, majd most lesz 27-én kiállítás Debrecenben, oda megyünk, nagyon várom, már számolom is a napokat. *-* :D 

Nem rég Maci kapott egy új kutyaházat, nekem nagyon tetszik, igaz nem szigetelt sajnos, de elég vastag fából készült, meg télen úgy is bent alszik a lakásban Maci. :) 

Na akkor jöjjenek a képek. :)











Séta Stafival :)






Keressétek a kutyákat :D:D

boloond <3

Berta nyereményével :D 
Mivel nem tudjuk, mikor van Berta szülinapja mert menhelyes volt, ezért csináltunk neki egy tortát, meg Macinak is :D 
Maci új háza ^^ (egy kicsit poros xd)

Medálom *-*

a bal oldali pórázt kaptam a barátnőmtől :D 

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...