2012. augusztus 4., szombat

Itt vagyuuunk!

Hát sziasztok! :)
Elég régen írtam, de bevallom, lusta vagyok. :D Persze ez nem mentség a tettemre. :D :P
Jól vagyunk, élünk. Sajnos kánikula van, de ha hideg lenne akkor meg az lenne a baj. :D  A kuttyok egész nap hűsölnek, van egy nagy műanyag 'kádjuk', azt meg szoktam tölteni vízzel és azzal szoktam őket hűteni, hogy beleültetem, lelocsolom őket. :D Aztán meg rohangálnak az udvaron, és tiszta sárosak, aminek én annyira, de annyira örülök. :D Sétálni is szoktunk menni estefele. :)  A facebookon Maci 2.helyezett lett egy fotóversenyen 'hangyányival' lemaradva az elsőtől. :) Nyert egy csomag jutalomfalatot, ami a kedvence, 5 db préselt csontot és egy játékot. :) Lentebb láthattok képet is. :D Holnap (vasárnap) lesz a kiállítás Hajdúdorogon, amit sajnos kihagyunk... :(  Na, majd októberben lesz Debrecenben, oda 99% hogy megyünk. :DD
Még amikor itt volt Lami, akkor elmentünk Pannáékhoz is. :) Tök jó volt, képek is vannak, de Deny blogjában. :D  Ja és ebben a hónapban én is megyek Lamiékhoz Macival, alig vááárom :)
Nemrégen bementünk Debrecenbe Pannával és találkoztunk Petrával, akit a neten keresztül ismertünk meg. :) Nagyon jól éreztük magunkat, és tervezzük a következő találkozót is. :D

Lóri, a nimfapapagájom már megszokta az új helyét, engedi hogy simogassam valamennyire. Amikor kiviszem a teraszra, Maci ott sétálgat körülötte és le sem veszi a szemét róla. :D Meg két lábra áll, és úgy érdeklődik. :D
Háát mit meséljek még.. Képeim vannak, nézzétek meg őket. :DD

a nyereményekkel :P :DD

Pápá :)
:DDDD
Nyuszifüüüül :))

1 megjegyzés:

Kutyáslány írta...

Sziasztok!
Örülök, hogy megvagytok - jól vagytok, már kezdtem hiányolni a bejegyzéseket.:)
Képek - kutyik ismét gyönyörűek. Remélem szuperül teli a nyaratok. Vigyázzatok magatokra.
Labik is üdvözölnek Titeket! :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...