2012. augusztus 13., hétfő

Na hali, jöttem egy kicsit mesélni :D
Hétfőn eljött hozzánk Astor, a golden retriever kutty és a gazdái. :) Nagyon jól kijöttek egymással a kutyik, Macival annyit játszottak, "felszántották" az egész udvart. :D Berta után is érdeklődött, de Berta inkább a játékával volt elfoglalva. :D Vannak képek is, lentebb megnézhetitek őket. :)
Van egy jó hírem: Pénteken, vagy lehet hamarabb, megyünk Macival Lamiékhoz több napra! :))) Már nagyon várjuk,  legalább nem unatkozunk itthon.. :D Képek természetesen lesznek, na meg beszámoló is. :)
Nem rég az apródon megláttam egy kisállathordozót, ami olcsó is volt, gondoltam Macinak jó lesz. Lemértem szépen Macit, mondtam anyumnak, hogy bele fog férni.. Ma anyum átvette Debrecenben. Amikor hazahozta, egyből beletettem Macit, de neki kicsi... :(((( Nem tud benne lefeküdni.. Pedig mindent alaposan többször is lemértem, de a nő szerintem elméretezte... Hát gondolhatjátok, anyum hogy szidta a fejem.. Most gazdát keresünk a hordozónak... Itt vannak az adatai:(egyébként ha esetleg kellene a hordozó, akkor itt megjegyzésben is írhatsz, vagy az email címemre is: wanda990720@citromail.hu)
PIROS-BÉZS KOCKÁS, HÁTIZSÁKOS KIS MÉRETŰ ÁLLATHORDOZÓ ELADÓ OLCSÓN!! Ára: 1600 Ft.
Egyszer volt "használva", mert az én kutyámnak kicsi. Jó állapotú, teljesen újszerű állapotban van! A belsejében van egy gumis karabíner, amihez a kisállat n
yakörvét lehet csatolni, így nem tud kiugrani.
Méretek: Hosszúság: 34 cm, szélesség: 25 cm
A pántjai állíthatóak, de akár lehet hozzá varratni pántot hogy oldalasan is lehessen hordani.
CSAK SZEMÉLYES ÁTVÉTEL MEGOLDHATÓ DEBRECENBEN!!!!
Berta és Astor :)
Energiabombák :D 
Indulás :D 
Látszik rajta hogy nem tetszik neki.. :D 
A hordozó

1 megjegyzés:

Unknown írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...