2012. június 30., szombat

Vakáció és új kinézet

Na hát elég rég jelentkeztem, de ez nem azért van, mert nem érek rá, hanem azért, mert lusta vagyok, na meg kutyázok is. :D Nagyon meleg van, Maci és Berta mindig a hűvösben fekszenek, és szoktam őket vizezni is, amitől felfrissülnek valamennyire. :)  Estefelé szoktunk menni sétálni, mert akkor van kellemes idő. :) Jó hosszú sétákra megyünk, van amikor elmegyünk az egyik tóhoz, és a kutyák mártóznak egy kicsit. :D
Amit láthatjátok új kinézet van, ideje volt már lecserélni a régit. :) Ja és a fejlécet köszönöm Laminak.(L) Jobb oldalon van egy közvélemény kutatás, szavazzatok nyugodtan, hogy milyen az új kinézet! :)
Hát mit mondhatnék még.. Jól vagyunk, minden okés, azon kívül hogy eltört a lábujjam.. :'D Na de ez most nem lényeges. :D  Jaaaj és majdnem elfelejtettem, nemsoká új jövevény érkezik hozzánk, Lóri, a nimfapapagáj. :))) Képet róla majd lent találtok. :)
Töltöttem fel a fotós blogomba új képeket, megnézhetitek őket ITT. :) Igazándiból több képem van mint mesélni valóm, szóval akkor hoznám a képeket. :D Van rossz kép, jó kép, pillanatkép, vicces kép, stb.. :))




Nyuszi helyett Maci ül a fűben :)


E.T. :))

Álomszuszéék :)
Ázott bárány :D


Laza Berta :)
Szóltál? :D
Lóri :))

3 megjegyzés:

Kutyáslány írta...

Nagyon szép az új kinézet, csak így tovább! :)) Ebeknek kitartás a még hátralévő forrósághoz.
Vigyázzatok magatokra!

Kakas Patrícia írta...

Nagyon jók a képek, és a kinézet is szuper, vagy legalábbis nekem nagyon bejön. :D
Annyira ismerős az egyik kép, mintha akkor fotóztad volna mikor szkáájpoltunk...:DD(L)

Vanda írta...

Köszönjük szépen. :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...